VAKANTIEGELD BINNEN

-20%

Op het hele assortiment
  • shipment

    Betaal zoals u wilt, vooraf en achteraf

  • afterpay

    Voor 20.00 besteld, morgen gratis bezorgd

  • returns

    Gratis retourneren binnen 180 dagen

  • shipment

    Betaal zoals u wilt, vooraf en achteraf

Garantie en Reparatie

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk zit er garantie op uw aankoop. We willen graag dat u tevreden bent met de producten die u bij Datona of Oprijplatenshop bestelt. Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar. In deze garantieperiode heeft u volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vindt u op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding van uw aankoop.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Uw factuur is ook gelijk uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed. Wij sturen uw factuur per e-mail mee met de bestelbevestiging.

Wanneer gaat het garantietermijn in?

Uw garantieperiode start direct vanaf de aankoopdatum.

Hoe lang geldt de garantie?

Voor de meeste producten geldt een fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij bepaalde producten kan dat zelfs oplopen tot 6 jaar. In deze garantieperiode heeft u volledige garantie op fabricagefouten. De garantieduur vindt u op de productpagina en in de bijgeleverde handleiding.

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Is uw bestelling niet helemaal in orde? Dat lossen we graag voor u op. Is uw bestelling met schade of onvolledig aangekomen? Neem binnen 5 dagen contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn product laten repareren door Oprijplatenshop?

U kunt uw product bij ons afgeven om het te laten repareren, indien dat mogelijk is. Wij gaan coulant om met de garantie: werkt uw product niet naar behoren dan kunnen we ook besluiten om het voor u in te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Hoe kan ik een reparatie aanmelden?

Neem daarvoor even contact op met de klantenservice.

Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?

Valt de reparatie binnen de garantie, dan is de reparatie kosteloos. Wilt u het product buiten de garantievoorwaarden laten repareren, neem dan contact op met onze klantenservice.