VAKANTIEGELD BINNEN

-20%

Op het hele assortiment
  • shipment

    Betaal zoals u wilt, vooraf en achteraf

  • afterpay

    Voor 20.00 besteld, morgen gratis bezorgd

  • returns

    Gratis retourneren binnen 180 dagen

  • shipment

    Betaal zoals u wilt, vooraf en achteraf

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Kies het product en klik op ‘Plaats in winkelwagen’. Het product wordt dan automatisch aan uw bestelling toegevoegd.

Heeft u alles gevonden? Klik op ‘Afrekenen’ om uw bestelling te betalen.

U krijgt dan een overzicht te zien van alle producten in uw winkelwagen. Alles gecontroleerd? Maak de bestelling definitief met de knop ‘Bestelling afronden’.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Heeft u nog niet betaald, dan kunt u altijd producten verwijderen uit uw winkelmandje. U kunt vervolgens andere producten weer toevoegen. Heeft u de bestelling al betaald, maar wilt u deze alsnog wijzigen?

Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen om een ander adres op te geven dan het factuuradres. Heeft u de bestelling al geplaatst? Dan kunt u het bezorgadres meestal niet meer wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als u er niet uitkomt.

Als uw bestelling wel is geplaatst, maar nog niet is aangemeld bij onze vervoerder, kunt u het bezorgadres vaak nog aanpassen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een pre-order plaatsen?

Als een product nog niet is verschenen, maar wel al in onze webshop te zien is, kunt u een pre-order plaatsen. Dat doet u door het product alvast te bestellen. U reserveert en betaalt het product dan alvast. Zodra het product bij ons binnenkomt, maken we het direct voor u gereed. U ontvangt van ons een bericht zodra uw bestelling klaar is voor verzending.

Wat betekent 'product is tijdelijk uitverkocht'?

Op het moment dat we een product niet op voorraad hebben, verschijnt de melding ‘product is tijdelijk uitverkocht’. U kunt het product wel alvast reserveren en betalen. Zodra het product binnen is, krijgt u van ons een seintje en sturen we het pakket naar u toe.

Ook kunt u ervoor kiezen om via e-mail op de hoogte te blijven. U ontvangt dan een bericht zodra het product weer op voorraad is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Elke bestelling wordt nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. In Nederland en België geldt: voor 20:00 uur besteld = morgen in huis. Bestelt u ná 20:00 uur of in het weekend, dan wordt uw bestelling twee dagen later bezorgd.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Bent u niet tevreden? Dat vinden wij vervelend, maar we willen er graag meer over weten. Stuur uw klacht naar [email protected]. Voeg in uw bericht de volgende gegevens toe:

  • Het product

  • Uw bestelnummer

  • Uw klacht

  • Bij schade: omschrijf de schade en voeg eventuele foto’s toe

Hoe meer details wij ontvangen, hoe sneller wij uw probleem kunnen oplossen.

Hoe vind ik het juiste product?

Kunt u het juiste product niet vinden? Wij helpen u graag bij het maken van een goede keuze. U bent altijd welkom in onze winkel in Haulerwijk, Nederland, waar wij u kunnen adviseren. Ook online staan onze productspecialisten voor u klaar. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.