Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden mee? Dat vinden we erg jammer, wij worden namelijk blij van tevreden klanten.
Zou u contact met ons willen opnemen over uw klacht? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren.
Een klacht doorgeven
We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u naar aanleiding van een product, de levering, het bestelproces of iets anders een klacht? Laat ons dit dan weten.
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar: klantenservice@datona.nl. U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
Oprijplatenshop
Turfsteker 49
8433 HT Haulerwijk
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.